1. W zakresie dostępności architektonicznej:
Siedziba Fundacji znajduje się w czterokondygnacyjnym budynku w Słupsku przy ulicy Przemysłowej 100
W budynku występują następujące bariery:
- schody,
- brak windy w budynku,
- brak toalet dla osób niepełnosprawnych,
- ograniczenia w ciągach komunikacyjnych.
Udogodnienia:
- zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego, o którym mowa w art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 426, 568 i 875),
- miejsce parkingowe w bezpośredniej bliskości wejścia do budynku.
2. W zakresie dostępności cyfrowej:
Witryna internetowa: http://edu-care.pl/
• Data publikacji strony internetowej: 15.12.2019
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 14.12.2021
Strona internetowa Fundacji jest dostępna dla osób o szczególnych potrzebach. Administrator strony umożliwia regulację kontrastu oraz wielkości czcionki od strony użytkownika.
3. W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
- Fundacja zapewnia na wniosek osoby zainteresowanej możliwość komunikacji w sposób określony we wniosku w tym za pomocą tłumacza języka migowego.
Fundacja zapewnia dostęp alternatywny poprzez zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
• Deklarację sporządzono dnia: 13.12.2021
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Małgorzata Iwańska
• E-mail: educare.slupsk@gmail.com
• Telefon: 59 8400666
Każdy ma prawo:
• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
• dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.